Ios Dan Android E Whatsapp Yazışmalarını Aktarma

Ios Dan Android E Whatsapp Yazışmalarını Aktarma. Android’den iphone’a whatsapp yazışmalarını aktarma. Bir süre sonra mesajlarınız yeni telefona aktarılmış olacak.

iOS Üzerinden Android’e Whatsapp Mesajlarını Nasıl
iOS Üzerinden Android’e Whatsapp Mesajlarını Nasıl from kayaylaci.blogspot.com

Tüm yapman gereken ios'a taşı uygulamasını indirin android cihazınızda. Nerdeyse her ay yeni bir cihaz üretiyor telefon üretici firmalar bu sebepten kullanıcılarda ellerindeki telefonları değiştirmek istemekte. Yedekleme işlemine başlamadan önce hem android telefonunuzda hem de iphone’unuzda yapmanız gereken birkaç ayar bulunuyor.

Whatsapp Hesabınızı Iphone’dan Android’e Nasıl Aktaracağınız Aşağıda Açıklanmıştır.


Öncelikle uygulamayı buraya tıklayarak indirelim. Nerdeyse her ay yeni bir cihaz üretiyor telefon üretici firmalar bu sebepten kullanıcılarda ellerindeki telefonları değiştirmek istemekte. Android den ios yada ios dan android whatsapp yazışmalarını aktarma #çözümü haziran 29, 2018 android , ios , whatsapp , yedekleme işlem riskli ve zor olduğu için videoyu tamamıyla izlemeniz gerekiyor.(kusura bakmayın kısa.

Bununla Birlikte, Iphone Kullanıcıları Eski Mesajlarını Yeni.


Öncelikle bu konu için çoğu sitede aynı yöntem yazar ama onlarınki işe yaramıyor bizzat ben denedim çünkü. Elbette android’ten android’e whatsapp verilerinizi aktarmak istiyorsanız bunun için google drive yöntemini kullanabilirsiniz. Yedekleme işlemine başlamadan önce hem android telefonunuzda hem de iphone’unuzda yapmanız gereken birkaç ayar bulunuyor.

Daha Önce Olduğu Gibi Aktarma Android Telefondan Iphone'a Veri Çok Basit.


Bu insanların rahatlamasına ve yeni cihazların keyfini sürmek oldukça güzel olsada bazen. Ancak yeni bir android telefona geçerken google drive içindeki mesajları aktarabilirsiniz. Uzun süredir kullandığım iphone 6 cihazım artık yetersiz kalmaya başladı diye gittim bir heves xiaomi aldım.

Tüm Yapman Gereken Ios'a Taşı Uygulamasını Indirin Android Cihazınızda.


Yapmanız gereken geri yükle’ye dokunmak. Iphone’dan android’e whatsapp sohbetlerini aktarma. Herkese merhaba,öncelikle doğru başlığa mı açtım bilmiyorum konuyu ama birçok insan için faydalı olacağını düşünüyorum.

Sadece Icloud Hesabınıza Yedekleyip, Yeni Telefona.


Şimdilik gayet memnunum fakat yedeklerimi aktarmaya çalışırken 2 gündür epey uğraştım. Iphone için de aynı senaryo icloud tarafında geçerli. Ad backup & restore ios whatsapp chat and transfer between iphone & android easily.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel